Meetings

Een succesvolle bijeenkomst of congres organiseert u in één van de 9 comfortabele vergaderzalen. Sanadome is centraal gelegen in Nijmegen grenzend aan het Goffertpark en goed bereikbaar met ruime parkeergelegenheid. Wifi is altijd gratis en alle vergaderzalen hebben daglicht. Wij zijn gespecialiseerd in het organiseren van bijeenkomsten van 2 tot 220 personen. Overnachten in Sanadome is ook mogelijk in een 4★★★★ hotelkamer. Laat ons weten wat uw wensen zijn en wij denken graag met u mee.

Reserveer direct
  • Flexibel
  • Beoordeeld met een 9,4
  • Persoonlijk en gastvrij
  • Alles onder één dak

Onze vergaderzalen

Sanadome is geschikt voor diverse zakelijke bijeenkomsten van 2 tot 220 personen. 9 multifunctionele vergaderzalen voor bijvoorbeeld een vergadering, training of congres. De zalen zijn voorzien van daglicht en audio visuele middelen. Wij serveren heerlijke Peeze koffie en thee.

Bekijk vergaderzalen
Bekijk arrangementen
Reserveer

Zakelijk lunchen, dineren of borrelen

Voor een lunchmeeting, dinerbuffet, feestelijke borrel of jubileumviering is Ninety Private dinning een stijlvol restaurant in Sanadome. Ninety is bijzonder sfeervol en geschikt voor groepen tot 100 personen.

Bekijk ons aanbod
Reserveer

Zakelijk overnachten

Sanadome is het ideale hotel voor een zakelijk verblijf. We bieden u comfort zoals u dat thuis gewend bent in een ruime kamer met alle faciliteiten die u zich als zakelijke gast wenst. U kunt tijdens uw verblijf gratis gebruik maken van onze Spa en fitnessen in Sanasport Health Club. Ook een uitgebreid ontbijtbuffet en Wifi zijn inbegrepen bij uw overnachting.

Bekijk zakelijk overnachten

Sportteams

Bent u op zoek naar de ideale locatie om te verblijven met een sportteam? Dan heeft u nu de plek gevonden. Sanadome Hotel & Spa Nijmegen is volledig ingericht om sportteams te ontvangen en voldoet aan alle specifieke wensen.

Bekijk mogelijkheden sportteams
  • Goed bereikbaar
  • 8 min vanaf A73
  • Groot eigen parkeerterrein
  • Tot 220 personen
  • Zalen met daglicht
  • Gratis snelle wifi
Marjan Mulder
Marjan MulderMeeting & Events Manager
Miranda Wijnen
Miranda WijnenMeeting & Events Coördinator